zaterdag 27 mei 2017

Candy Dress Hack

De Candy Dress van La Maison Victor, het blijft mijn favoriete patroon. De Candy's ,die ik voor mijn dochters al maakte, zijn niet langer op één hand te tellen.


Hoog tijd dus om wat variatie in het patroon te brengen! Ere aan wie ere toekomt, het was Astrid van ons naaiclubje "De bezige biezekes" die met het idee om de proppen kwam om de Candy Dress te transformeren in een jumpsuit.









Het favoriete kledingstuk van mijn oudste dochter op dit moment dus ik waagde de hack. Het bovenstukje van de Candy Dress werd gecombineerd met een joggingbroekje van een Burda-patroon.


Dit laatste is op zich al een hack want het Burda patroon bestaat uit eigenlijk uit een lange joggingbroek.
De mogelijkheden met dit Burda-patroon zijn eindeloos!  Mijn "cinemabroek", waarbij de broek onderaan werd afgewerkt met elastiek, blijft mijn favoriet!

 
De tailleband van de Candy Dress werd behouden maar het touwtje werd vervangen door elastiek. Voor mijn 6-jarige had ik ongeveer 53 cm brede elastiek nodig.
 
 
 

 

 Decor van dienst was de tuin van mijn schoonouders. Met dit warme weer de geliefde bestemming van onze kinderen!

 



 
 Lonne vindt de hack alvast meer dan geslaagd.




Dikke kus Astrid, voor de fijne inspiratie!

3 opmerkingen:

  1. Een heel mooi pakje. Slim gedaan. Volgens mij zit het heerlijk aan haar gezichtje te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof gevonden en ziet er heerlijk uit om te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi. Geweldig model jouw dochter 😊

    BeantwoordenVerwijderen